Na czym polega monitoring faktur?
Monitoring fakturWywiad gospodarczyWindykacja polubowna
Pieczęć prewencyjna
Szukasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat monitoringu faktur?
- Co to jest monitoring faktur?
- Czy monitoring faktur to windykacja?
- Ile kosztuje monitoring płatności?
- Kiedy warto skorzystać z monitoringu należności?
- Czy monitoring wierzytelności naprawdę się opłaca?
- Czy monitoring faktur nie odstrasza kontrahentów?
Te artykuły mogą Cię zainteresować
Czy windykacja wierzytelności może być prowadzona na koszt dłużnika? – Zgodnie z przepisami ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych Wierzyciel może domagać się od dłużnika zapłaty równowartości kwoty 40 EUR, jako rekompensaty za poniesione koszty, związane z odzyskiwaniem należności. Wskazana kwota jest opłatą zryczałtowaną, co w najprostszym ujęciu oznacza, że w całości jest doliczana do kwoty zobowiązania, bez konieczności wykazywania, jakie koszty w związku z windykacją zostały rzeczywiście poniesione, czyli przedstawiania rachunków oraz innych […]
czytaj więcej..Monitoring wierzytelności to nieodłączna część świadomego zarządzania przedsiębiorstwem. Zarządzanie wierzytelnościami redukuje ukryte koszty związane z utrzymywaniem nieopłaconej należności oraz obniża koszty bieżącej obsługi klientów. W ciągu ostatnich lat z powodu zatorów płatniczych coraz więcej firm decyduje się na finansowanie zewnętrzne, które nie jest związane z inwestowaniem, a jest jedynie walką o przetrwanie. W przypadku przeciągających się opóźnień wpływów zmniejsza się rentowność przedsiębiorstwa, gdyż finansowanie zewnętrzne to dodatkowy koszt. Z chwilą gdy opóźnienia […]
czytaj więcej..Wiele firm obawia się korzystania z usługi monitoringu faktur. Niepotrzebnie! Usługa monitoringu należności poprawia relacje biznesowe, ponieważ eliminowana jest większość nieporozumień. Przy odroczonych płatnościach wielokrotnie brak wpływu nie jest związany ze złą wolą kontrahenta, a zwykłym zapomnieniem, czy też zgubieniem faktury. Przypominanie o zbliżającym się terminie płatności jest bardzo dobrze postrzegane przez kontrahentów i w większości przypadków poprawia reputację firmy, jako świadomego i rzetelnego partnera biznesowego. Kontrahenci […]
czytaj więcej..